Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
23 грудня 2013 року була проведена перевірка суду згідно плану ТУ ДСА України в Житомирській області:
проведення територіальним управлінням державної судової
адміністрації України в Житомирській області вивчення
стану організації діяльності Лугинського районного суду
Житомирської області за період 2012- 2013р.р.
1. Організація роботи із ведення судової статистики, діловодства, архіву та розгляду
звернень громадян
- Планування роботи суду та контроль за виконанням запланованих заходів;
- Оформлення та ведення номенклатури справ суду;
- Організація ведення обліково-статистичної роботи.
- Своєчасність, повнота і достовірність заповнення документів первинного обліку, ведення
реєстраційних і контрольних журналів;
- Формування судових справ, дотримання строків передачі справ до канцелярій суду;
- Звернення до виконання судових рішень, у тому числі тих, що підлягають негайному
виконанню;
- Дотримання вимог інструкції з приймання, обліку та зберігання речових доказів;
- Дотримання вимог Інструкції щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом
розглянуто кримінальну справу;
- Ведення архівної роботи в суді (приміщення архіву суду);
- Дотримання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної
інформації». Дотримання строків розгляду звернень громадян. Порядок прийому громадян
в суді.
2. Ведення кадрової роботи
- формування штату та заповнення вакансій;
- порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців в суді;
- розподіл функціональних обов’язків та наявність посадових інструкцій;
- підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду;
- контроль за виконанням трудової та виконавчої дисципліни;
- ведення особових справ та трудових книжок працівників суду;
- порядок присвоєння рангів державних службовців;
- щорічна оцінка;
- атестація державних службовців;
- порядок надання відпусток, оформлення наказів;
- облік та видача службових посвідчень;
- декларування доходів. Профілактична робота, спрямована на запобігання і протидії
корупції
3. Матеріально- технічне забезпечення діяльності суду
- Технічний стан приміщення суду;
- Охорона приміщення суду;
- Організація обліку та використання у суді товарно – матеріальних цінностей;
- Перевірка стану направлення поштової кореспонденції та використання знаків поштової оплати;
- Формування потреб для суду;
- Організація діяльності служби судових розпорядників;
- Інформаційне забезпечення роботи суду (в т.ч. бібліотеки та їх наповнення, зокрема
періодичними (газетами, журналами) та спеціалізованими виданнями, використання
інших інформаційних ресурсів), а також кодифікаційна робота. Ведення веб- сайту суду.