Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В Лугинському районному суді Житомирської області у листопаді-грудні 2018 року було проведено анонімне опитування працівників апарату суду. Загалом у опитуванні взяли участь 17 респондентів.
Анонімне опитування проводилося відповідно до рамкової системи оцінювання роботи суду в Україні “Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи” за допомогою "Анкет внутрішнього опитування працівника апарату суду" на виконання рішення Ради суддів України № 53 від 17 вересня 2018 року “Про застосування системи оцінювання роботи суду (СОРС) з метою отримання інформації про поточну ситуацію роботи судів та визначення потреб органів системи правосуддя”.
Нагадаємо, питання анкети стосувалися окремих аспектів роботи суду. Опитування проводилося з метою отримання інформації, що використовуватиметься для прийняття управлінських рішень та розробки планів дій, спрямованих на вдосконалення роботи суду, а саме: забезпечення належних умов праці, підвищення ефективності використання наявних ресурсів, покращення матеріально-технічного забезпечення роботи суду, підвищення ефективності управління судом та ефективності кадрової політики і роботи.
За повідомленням прес-служби суду
Період виконання дослідження:
З 1 листопада по 31 грудня 2018 року
Звітний період:
2018 рік
Група виконавців (експертна група, робоча група):
Прогожук Т.М., заступник керівника апарату суду .
Особливості та формування вибірки:
Модуль «Судове адміністрування» базується на суцільному опитуванні працівників апарату суду. В опитуванні взяли 17 працівників апарату суду.
Таблиці результатів:
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1.1 |
Умови на Вашому робочому місці (наявність автономного робочого місця, стан меблів, якість опалення, освітлення тощо) |
|
1 |
|
5 |
7 |
|
6,5 |
1.2 |
Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень) |
|
|
|
9 |
8 |
|
8,5 |
1.3 |
Комп'ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їхня якість) |
|
|
3 |
1 |
12 |
0 |
8 |
1.4 |
Забезпечення літературою та спеціальною пресою |
|
1 |
1 |
1 |
8 |
5 |
5,5 |
1.5 |
Телефонний зв'язок |
2 |
1 |
1 |
4 |
9 |
|
8,5 |
1.6 |
Доступ до інтернету |
|
|
2 |
2 |
13 |
|
8,5 |
1.7 |
Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду |
|
|
2 |
2 |
11 |
2 |
7,5 |
1.8 |
Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання, тощо) |
2 |
|
|
5 |
9 |
1 |
8 |
1.9 |
Можливості для підвищення кваліфікації |
|
1 |
|
5 |
8 |
3 |
7 |
1.10 |
Перспективи професійного зростання |
2 |
2 |
1 |
4 |
5 |
3 |
7 |
1.11 |
Стиль управління характерний для голови суду |
|
|
1 |
5 |
8 |
3 |
7 |
1.12 |
Відносини у колективі (соціально-психологічний клімат у колективі) |
2 |
|
7 |
1 |
1 |
4 |
5,5 |
1.13 |
Зручність та комфортність залів судового засідання |
|
|
1 |
4 |
10 |
2 |
7,5 |
1.14 |
Дотримання принципів справедливості та обґрунтованості при визначенні посадових обов’язків, розподілі навантажень чи доручень |
2 |
2 |
1 |
7 |
4 |
1 |
8 |
1.15 |
Стиль управління характерний для керівника апарату суду |
|
|
3 |
7 |
7 |
|
8,5 |
1.16 |
Графіки роботи суду ( час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки, тощо) |
|
1 |
|
2 |
13 |
1 |
8 |
1.17 |
Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час |
1 |
2 |
4 |
5 |
3 |
2 |
7,5 |
1.18 |
Забезпеченість канцелярськими товарами , картриджами, тощо |
|
|
|
2 |
15 |
|
8,5 |
1.19 |
Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді |
|
1 |
1 |
6 |
9 |
|
8,5 |
1.20 |
Безпека у приміщеннях суду |
4 |
3 |
2 |
3 |
4 |
1 |
8 |
Відповідь |
Всього |
В цьому впевнені |
|
Таке відчуття виникало досить часто |
4 |
Інколи виникало |
6 |
Не виникало |
4 |
Важко сказати |
3 |
III. Будь ласка, зазначте, наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, використовуючи 5-бальну шкалу, де 1 –цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш (варіант: і так, і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 – важко відповісти). Голова Вашого суду…
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
ІІІ.1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
1 |
1 |
3 |
4 |
5 |
3 |
7 |
ІІІ.2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
4 |
1 |
3 |
4 |
5 |
|
8,5 |
ІІІ.3 |
Піклується про колектив |
3 |
1 |
3 |
4 |
6 |
|
8,5 |
ІІІ.4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
1 |
1 |
5 |
2 |
4 |
4 |
6,5 |
ІІІ.5 |
Є добрим організатором |
1 |
|
6 |
3 |
4 |
3 |
7 |
ІІІ.6 |
Користується авторитетом та повагою працівників апарату суду |
|
|
|
7 |
8 |
2 |
7,5 |
ІІІ.7 |
Забезпечує належну реалізацію рішень зборів суддів Вашого суду |
|
|
3 |
4 |
7 |
3 |
7 |
ІІІ.8 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
|
1 |
2 |
3 |
6 |
5 |
6 |
ІІІ.9 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
|
|
|
7 |
6 |
4 |
6,5 |
ІІІ.10 |
Користується авторитетом та повагою суддів |
|
|
3 |
3 |
8 |
3 |
7 |
ІІІ.11 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
1 |
|
2 |
3 |
6 |
5 |
6 |
ІІІ.12 |
Проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань – підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
|
1 |
1 |
2 |
8 |
5 |
6 |
ІІІ.13 |
Підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду |
|
|
|
4 |
9 |
4 |
6,5 |
ІІІ.14 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації суддів |
|
|
2 |
4 |
6 |
5 |
6 |
ІІІ.15 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
|
|
|
3 |
12 |
2 |
7,5 |
ІІІ.16 |
Утримується від отримання подарунків та інших дій, що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
|
|
1 |
|
9 |
7 |
5 |
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
IV.1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
|
1 |
1 |
8 |
5 |
2 |
7,5 |
IV.2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
|
2 |
2 |
4 |
7 |
2 |
7,5 |
IV.3 |
Піклується про колектив |
|
1 |
2 |
5 |
6 |
3 |
7 |
IV.4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
1 |
1 |
3 |
4 |
6 |
2 |
7,5 |
IV.5 |
Має високу професійну підготовку |
|
|
2 |
4 |
10 |
1 |
8 |
IV.6 |
Є добрим організатором |
|
1 |
2 |
4 |
6 |
4 |
6,5 |
IV.7 |
Користується авторитетом та повагою працівників суду |
|
|
1 |
6 |
7 |
3 |
7 |
IV.8 |
Враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень |
1 |
|
1 |
5 |
7 |
3 |
7 |
IV.9 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
1 |
1 |
2 |
4 |
6 |
3 |
7 |
IV.10 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
|
|
|
4 |
12 |
1 |
8 |
IV.11 |
Ніколи не пробує тиснути чи іншим чином впливати на працівників апарату з метою їх дій в спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам |
|
|
1 |
2 |
10 |
4 |
6,5 |
IV.12 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
|
|
2 |
5 |
6 |
4 |
6,5 |
IV.13 |
Приймає неупереджені кадрові рішення – підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
|
1 |
|
6 |
7 |
3 |
7 |
IV.14 |
Має взаєморозуміння з головою суду |
|
|
|
5 |
9 |
3 |
7 |
IV.15 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
|
2 |
|
5 |
9 |
1 |
8 |
IV.16 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
|
|
2 |
5 |
7 |
3 |
7 |
IV.17 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
|
|
1 |
|
10 |
6 |
8,5 |
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
V.1 |
Є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
7 |
5 |
V.2 |
Мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду |
2 |
|
4 |
3 |
4 |
4 |
6,5 |
V.3 |
В своїх рішеннях відображають реальні потреби суду |
2 |
|
4 |
3 |
2 |
6 |
5,5 |
Відповідь |
Всього |
Важко сказати |
5 |
Практично завжди не збігається |
|
У більшості випадків не збігається |
|
У більшості випадків збігається |
5 |
Практично завжди збігається |
7 |
VII. Спробуйте пригадати минулий тиждень – яку саме роботу чи окремі доручення Ви виконували?
VII.1. Яку частину робочого часу Ви витратили на виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередковано не передбачені Вашими посадовими обов’язками (є не властивими для Вашої посади)?
Відповідь, частина робочого часу |
Всього |
Такого не було |
11 |
До 10 % |
3 |
11-30 % |
3 |
31-50 % |
|
51 % і більше |
|
VII.2. Якщо такі випадки були, то чию роботу Ви виконували?
Відповідь |
Всього |
Іншого працівника апарату суду |
1 |
Судді (суддів) |
|
Керівника апарату |
1 |
Голови суду (заступника голови) |
1 |
Інше |
2 |
VIII. Чи доводилось Вам протягом останніх 12 місяців працювати після закінчення робочого дня або брати роботу додому?
Відповідь |
Всього |
Це відбувалося постійно |
|
Досить часто |
2 |
Інколи |
7 |
Ніколи |
8 |
VIIІ.1. Якщо такі випадки були, то чим це пояснюєте?
Відповідь |
Всього |
Ваша кваліфікація та досвід ще не завжди дозволяють виконувати роботу вчасно |
|
Існує нерівномірність розподілу навантаження |
|
Загальне навантаження на суд є надто великим, тобто “не встигаємо всі” |
|
Немає належних умов на роботі (відсутні або несправні комп'ютери тощо) |
|
Інша причина |
10 |
Характеристика |
Всього |
Дуже корисні |
6 |
Швидше корисні, ніж ні |
9 |
Швидше не корисні |
|
Зовсім не корисні |
|
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
Х.1 |
Наявність “фаворитів” у керівництва, неоднакове ставлення керівництва до працівників |
|
2 |
|
4 |
8 |
3 |
7 |
Х.2 |
Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування |
1 |
|
|
4 |
7 |
5 |
6 |
Х.3 |
Недостатня чисельність працівників апарату |
|
|
|
|
11 |
6 |
5,5 |
Х.4 |
Нерівномірність розподілу керівництвом суду окремих доручень чи видів робіт |
|
1 |
2 |
2 |
5 |
7 |
5 |
Х.5 |
Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду а не спрощує її |
|
|
|
|
12 |
5 |
6 |
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
ХІ.1 |
Доброзичливість, коректність, ввічливість |
|
2 |
5 |
2 |
3 |
5 |
6 |
ХІ.2 |
Почуття належності до одного колективу |
|
4 |
3 |
2 |
4 |
4 |
6,5 |
ХІ.3 |
Взаємодопомога, обмін інформацією |
1 |
2 |
3 |
7 |
2 |
2 |
7,5 |
ХІ.4 |
Шанобливе ставлення до відвідувачів суду |
2 |
|
2 |
6 |
5 |
2 |
7,5 |
ХІ.5 |
Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
5 |
6 |
ХІ.6 |
Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації) |
1 |
2 |
1 |
7 |
3 |
3 |
7 |
XIII. Які зміни відбулися у вашому суді за останні 12 місяців?
№ |
Характеристика змін |
Всього |
ХІІ.1 |
Особисте навантаження |
|
|
зросло |
4 |
|
не змінилося |
8 |
|
зменшилось |
5 |
ХІІ.2 |
Умови праці (якість робочого місця): |
|
|
покращилися |
13 |
|
не змінилися |
4 |
|
погіршилися |
|
ХІІ.3 |
Стан приміщення суду |
|
|
покращився |
15 |
|
не змінився |
2 |
|
погіршився |
|
ХІІ.4 |
Відносини у колективі |
|
|
покращилися |
1 |
|
не змінилися |
12 |
|
погіршилися |
4 |
ХІІ.5 |
Організація роботи та управління судом |
|
|
покращилися |
4 |
|
не змінилися |
12 |
|
погіршилися |
|
XIІI. Які зміни відбулися у вашому суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду?
№ |
Характеристика змін |
Всього |
ХІІІ.1 |
Умови праці (якість робочого місця): |
|
|
покращилися |
13 |
|
не змінилися |
4 |
|
погіршилися |
|
ХІІІ.2 |
Стан приміщення суду |
|
|
покращився |
15 |
|
не змінився |
2 |
|
погіршився |
|
ХІІІ.3 |
Відносини у колективі |
|
|
покращилися |
1 |
|
не змінилися |
12 |
|
погіршилися |
4 |
ХІІІ.4 |
Організація роботи та управління судом |
|
|
покращилися |
4 |
|
не змінилися |
12 |
|
погіршилися |
|